Get Adobe Flash player

Wycieczka do Wrocławia i okolic

Jak co roku po pracowitej wiośnie oraz lecie, w dniach 6 – 9.09.2017r wybraliśmy się na wycieczkę krajoznawczą wspólnie z Wolontariatem 50+ ze Stężycy.

W tym roku zwiedziliśmy miasto Wrocław. Zapoznaliśmy się z jego historią, zabytkami, podziwialiśmy architekturę. Ogromne wrażenie zrobiła na nas Panorama Racławicka oraz mnóstwo krasnoludków, które zdobią miasto. Odwiedziliśmy też Wrocławskie ZOO i mieszczące się w jego murach przepiękne Afrykarium.

W kolejnym dniu udaliśmy się do Wałbrzycha zwiedzać przepiękny zamek Książ. Tego dnia podziwialiśmy również ogromny, drewniany Kościół Pokoju (zabytek UNESCO) mieszczący się w Świdnicy. Ostatniego dnia pojechaliśmy do Zielonej Góry na festiwal „Winobranie 2017”.

Ulicami miasta przeszedł olbrzymi, kolorowy korowód, co zrobiło na nas niesamowite wrażenie. Na trasie oraz na rynku ludzie byli częstowani winem z lokalnych winnic. Podziwialiśmy również palmiarnię, która postawiona jest na sporym wzniesieniu, z którego widać panoramę miasta. Wokół posadzono winorośl. Każdy mógł zerwać sobie i skosztować słodziutkie owoce.

Wróciliśmy zrelaksowani, wzbogaceni wrażeniami i w doskonałych humorach.

Z nadzieją czekamy na kolejne wspólne wycieczki.

Wójtowi gminy Stężyca dziękujemy za dofinansowanie naszego wyjazdu.